Utleieavtale

Kort om lokalene
Leie av klubbhuset gjelder kun deler av etasje med tilhørende veranda. Området rundt klubbhuset er et aktivt idrettsområde og kan bli benyttet av andre i leieperioden. Øyestad IF Fotball kan ha aktiviteter på og ved tilhørende fotballbane.
Kjøkkenet har utstyr til oppdekking og servering. Lokalet er beregnet for opptil 45 personer.
(lokalet er godkjent for maksimalt 50 personer).

Selve utleieavtalen
Ansvarlig leietaker må være over 25 år.
Det er IKKE tillatt å booke/fremleie til personer under 25 år. Ved brudd på denne booking
regelen, vil utleie bli avlyst og innbetalt depositum vil IKKE bli refundert.
Leietaker har ansvar for alt utstyr og inventar som benyttes. Utstyret skal settes tilbake på plass i rengjort stand, stoler, bord og annet løsøre.
Det skal meldes fra til utleier om eventuelle skader på utstyr og inventar.
Dersom lokalene er tilgriset slik at det kreves ekstra rengjøring vil kostnader med dette belastes ansvarlig leietaker.
Utbedring av skader og eventuell erstatning belastet leietaker.
Leieavtalen er mellom Øyestad IF Fotball og leietaker.

Det er IKKE tillatt å booke/fremleie til personer under 25 år, ved brudd på denne booking
regelen, vil utleie bli avlyst og innbetalt depositum vil IKKE bli refundert

Leiebetingelser
Leietaker står ansvarlig for overholdelse av alle betingelsene og aksepterer disse ved signering av avtalen:

  • Røyking i lokalene er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å røyke eller oppholde seg ved hovedinngang. Det kan foregå ved terrasse på motsatt side av bygget og sneiper skal kastes på angitt plass.
  • Musikk er tillatt, men skal tas hensyn til naboer og anlegg.
    Det skal være rolig kl.23.00 og stille etter kl.02:00.
    Ta ekstra hensyn ute etter kl.24.00
  • Levende lys settes i lysestaker på bord i god avstand fra brennbart materiale og brennes kun i rom der folk er til stede. Leietaker må gjøre seg kjent med branninstruks, rømningsveier og plassering av slukningsutstyr.
  • Bruk av engangsgrill er ikke tillatt.
  • Leietaker er ansvarlig for sine gjester innendørs og utendørs og for at uvedkommende ikke kommer inn i lokalene, og låser selv av lokalene i leieperioden.
  • Utleielokalet skal brukes på en skånsom måte og leien omfatter ikke utearealet på idrettsanlegget.
  • Idrettsanlegget er et aktivt anlegg med mange brukere og det må derfor tas tilbørlig hensyn og ikke være til sjenanse for andre aktiviteter på området.
  • Parkering skal skje på parkeringsplassen ved klubbhuset eller på øvre side av idrettsanlegget.
  • Bortkommet eller ødelagt materiell, tilbehør og inventar må erstattes.

Etter avsluttet arrangement er leietaker ansvarlig for at:

  • Lokalene er ryddet og feiet.
  • Bord og stoler settes på plass slik de stod ved overtakelse
  • Søppel kastes i Container på hjørnet av bygget ved hovedinngang
    (nøkkel henger ved inngangsdøren).
  • Kjøkkenservice og bestikk vaskes opp og settes på plass i skuffer og skap.
    Se oppslått instruks for bruk av steamer.
  • Gulvene skal være kostet og evt. søl tørket opp.
  • Alle lys er slukket, samtlige vinduer og dører lukket og låst.

Nøkkel legges tilbake i nøkkel boks ved leieforholdets utløp.


Avbestillingsregler:
Leieforholdet kan fritt avbestilles inntil 2 uker før ankomst. Ved avbestilling senere enn 2 uker før ankomst er leietaker forpliktet til å betale en viss % del av leiebeløpet.
Avbestilling 2-1 uke (7 dager) før ankomst               50% av leiebeløpet
Avbestilling 1 uke eller mindre før ankomst             100% av leiebeløpet


Inn-/ utsjekking
Innsjekking kl. 16:00 den dagen leieforholdet starter Utsjekking kl 12:00 den dagen leieforholdet avsluttes

 
Adkomst til klubbhuset
Kode for nøkkel til inngangsdør vil bli tilsendt på epost før ankomstdag. Koden er unik for dette leieforholdet og kan spor.

Annet:
Gi tilbakemelding til utleier om noe er blitt ødelagt, eller ikke virker.

Betaling: Hele leiebeløpet skal være innbetalt senest 7 dager før ankomst.

Vakttelefon: 950 52 164